Määäääätt!!

Tusan så mätt jag är... Intressant va!? Hahaha... Eftermiddan o kvällen har bjudit på rackarns mycket smaskigt... Min ex-svärmor, eller vad man nu ska kalla henne, bjöd på potatisgratäng med några vegetariska biffar, tomat- o ostfyllda. Riktigt gott. Därefter blev det kaffe och hembakad kladdkaka... MUMS!

Sedan, på kvällen, bar det hem till miss L för provbakningen av tårta. Haha, den var för 12 personer o efter att vi smackat i oss några stadiga bitar var så blev det inte mycket kvar...

I övrigt så har dagen varit ovanligt lugn... Lugnt på jobbet, lugnt hemma, lugnt humör, lugnt väder... Hahaha.. ja, en lugn dag helt enkelt...

Imorrn blir det nog mer att göra på jobbet iaf då det är dags för påfyllning av listorna till våra marknadsundersökningar. Det brukar innebära lite stök med att rensa bort massa skit från dom som kommer med, t ex folk utan telefonnummer o så... Inget jobbigt alls, men det tar lite tid.

Hmmm... ja just det.. Mia vill ju att jag ska lämna ut henne till allmänt åtlöje här, men jag har inte så mkt skvaller att komma med just nu känner jag, så jag sparar det till ett annat tillfälle... Hahaha! Jag kanske ska leta lite bland konversationshistoriken på msn... ;-) Där kan det nog finnas ett och annat spännande... hahaha...


Nej, dags att dra igång nån lagom sövande film på datorn o ta plats i bädden. Jag har kämpat med att hålla mig vaken till The great rock n´roll swindle, med Sex Pistols i flera nätter, men jag har somnat varje gång... Det säger kanske en del om hur trött jag är, om man till o med somnar till S.P.... Haha! Jaja, det blir väl att se ytterligare en halvtimma eller så av filmen...

G´natt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jobbigt när man verkligen vill se en sak o så envisas man med att somna. Annars är det kanske åldern som tar ut sin rätt - när inte ens S.P kan hålla en vaken :-D

2008-03-11 @ 00:06:07
URL: http://justmyshit.blogg.se
Postat av: Maria

Glömde ju det extremt dåliga skämtet som oftast följer det du skriver i din rubrik. Mätt: Hur lång är du då?

2008-03-11 @ 00:08:02
URL: http://justmyshit.blogg.se
Postat av: Mia

Haha din galning. Historiken på MSN är HISTORIK. Haha. Där kan det finns många fina saker om mig.. HAHA. Det bjuder jag på ;o)

2008-03-11 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0