Lugn dag o soft kväll

Kan ju passa på att skriva ner några rader om dagen som passerat medans jag ändå är vaken... ;-)

Det blev en lugn o behaglig dag, vaknade vid halv åtta typ o stack ut o delade ut flygblad i några olika villaområden runtom i stan. Smidigt som tusan gick det tycker jag. Efter det hem o duscha o slappa lite o så... Se över mina odlingar framför allt... :-)

Har inte varit hemma på länge känns det som, men det har jag väl kanske... Blir ju ofta så att jag sticker hemifrån typ innan åtta på morgonen, o kommer oftast inte hem förrän nio/tio nångång på kvällen, så det enda man gör hemma är o sover känns det som. Därför var det skönt att få en dag hemma pyssla lite.

Fick lite besök på kvällen, o det var trevligt som vanligt, alltid lika kul när ni kommer... :-) Hehe, det syns ju om inte annat så på det tidigare inlägget...

Hittade lite gammal Strebers-musik som jag plockade fram nu på kvällen. Hehe, vilken nostalgi... Det var tider det... Måste nog ta o snacka lite med Punk-Mia igen så hon får väcka lite gamla minnen till liv igen, mitt minne från den gamla glada tiden är ju dessvärre lite bristfälliga. Jag skyller på all hårfärg... 

...eller om det har nåt samband med min smått autistiska sida som jag har fått höra att jag har... Hahaha! Det kanske inte är fullt normalt att ha massa onödiga namn o telefonnummer i huvudet till personer som man bara hört talas om en gång. Men, men, nåt ska man ju ha i huvudet så varför inte... Bättre än att det är helt tomt o stillastående... ;-)

Nej, nu lockar kudden på mig, så det är väl bäst att gå in o vila huvudet på den... g´natt!

Kommentarer
Postat av: Punk-Mia

Yes.. en tripp längs "memorylane" är bara ett måste! :-) Vi måste se till att det blir en fika iaf denna månaden.

2008-04-02 @ 00:28:00
URL: http://justmyshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0