Lördagkväll = hemmakväll för en gångs skull

Har lyckats värja mig från diverse utgångsförslag under kvällen. Det var tal om både Harrys o Wasa o melodifestival, men jag var seg förut o känner att det är läge att va lite försiktig med alkoholen ett tag.

Gårdagskvällen/natten blev sen (hmm... eller tidig om man så vill) och innehöll en hel del dryck, vilket kändes av halva dan idag. Illa att förstöra en lördag med att va bakis. Men det känns trots allt bra att iaf bli bakis igen. Ett tag var det så illa att jag inte ens blev bakis oavsett hur mkt jag drack. Det är inte sunt, jag vet... Men, som sagt var, nu är det bättre... o nu ska jag se till att skärpa till mig. Måste bli hälsosammare, o har startat igång med lite odlingar o grejer här hemma. har gjort färskpressade juicer idag oxå, morot, palsternacka o selleri rann genom juicepressen. Gott, gott...

Jaha... melodifestivalen, vad ska man säga!? Förutsägbart är det väl... folk är ju som dom är, även om jag tycker att det var konstigt att inte Bengtzing fick några poäng alls av folket... o Christer Sjögren... Hahaha, vilket stolpskott... Pinsamt är bara förnamnet!!!

Eftersom melodifestivalen inte längre är schlagerfestival utan innehåller blandade genrer, så kommer här en kort lista på några artister som jag skulle vilja höra tävla mot varann i nästa års upplaga... :

Peace, Love & Pitbulls
Jan Hammarlund
IBWT (naturligtvis)
Cirkus Miramar
Björn Rosenström
Shurebrothersband
Freddie Wadling
Ken Ring

Nån som har andra förslag? Toni vågar jag inte ens föreslå för han skulle ju vinna allting utan att behöva ta en ton ens... :-)

Klockan är nu bara halv elva, men jag tänkte nog försöka somna tidigt ikväll. En god ambition iaf, även om det ytterst sällan brukar bli så... Imorrn är det ju dags för boxning igen, så då gäller det ju att va utvilad... Hahaha... seriöst va!? Kommer få sällskap av miss D o Mr M imorrn på boxningen oxå, så det kan nog bli riktigt kul...

Kommentarer
Postat av: Björn

Vill lägga till Blå Häst på din lista. Då är listan komplett.

2008-03-16 @ 18:11:31
Postat av: Anders

Haha... jag håller med... Det skulle komplettera listan fint... o så ett litet gästspel av Bryan Ferry oxå, va!?

2008-03-18 @ 20:35:59
URL: http://anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0