Låtsaskissa i cyber-rymden...

Måste bara förmedla den oerhört intressanta informationen att Mia idag klockades för tiden 1 minut och 8 sekunder på en express-kissning mitt i en msn-konversation... Från: Klara... Färdiga... GÅ! ....till:....... Tillbax! Hahaha... tur att det inte bara är jag som är knäpp.
Det blev till slut ohållbart att bara kissa i cyberrymden, det lättade liksom inte trycket i blåsan så hon fick bege sig till den verkliga världens uppsamlingscentral av begagnade kroppsvätskor... Oj, vad det där lät konstigt... Hmmm... bäst att sluta innan det spårar ur fullständigt...

Återkommer senare med sammanfattning av dagen...

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHA!!! TACK för det inlägget. Haha. Tur att jag inte blir generad lätt. Haha. Ja jo, det är ju sant så varför inte =)

2008-03-13 @ 11:29:08
Postat av: Anders

Hahaha... jo, det är ju tur att du inte blir generad... Jag har nämligen inte kollat igenom vår msn-konversatioshistorik än... Haha, så vänta bara... ;-)

2008-03-13 @ 11:35:44
URL: http://toniochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0