...kom inte på nån bra rubrik...

Så var ännu en helg till ända... dags att suga tag i måndagen o sparka igång en ny vecka. Har varit på bra humör idag, känner mig hyfsat utvilad och pigg. Det är alldeles för sällan som den känslan vill infinna sig tycker jag.

Nu har jag dessutom dragit igång lite olika hälsokurer, så det kan förhoppningsvis hjälpa lite på traven oxå... Spirulina, Aloe Vera, Rosenrot osv... o mitt vetegräs o min a boveteskott har tagit plats på jorden, så nu är det bara att vattna o vänta... :-)

Boxningspasset idag blev ganska lugnt. Tycker faktiskt det lite längre passet är roligare, dels för att man hinner slå lite mer o dels för att den ledaren är mer peppande o bättre. Dagens pass känns lite för kort... jag blir riktigt trött, men när man vilat typ två minuter så är man ju på hugget igen.

I övrigt så har dagen varit lugn o behaglig. Fick besök av The Fallen One med tillhörande dotter, som tittade förbi o snyltade kaffe... Ja, inte två-åriga dottern dock... :P

Funderade förut på att skriva ett låååååångt jäkla inlägg här i bloggen med sammanfattning av en del av allt jag gått igenom, men känner att jag nog måste förbereda ett sånt inlägg ett tag först. Återkommer om detta vid ett senare tillfälle.

Nej, nu ska jag återgå till Fotbollskanalen o uppdatera mig på vad som händer i den världen...

Kommentarer
Postat av: Anders

Oj... sorry... lyckades visst radera inlägget, så era kommentarer försvann.. :S Hittade inlägget i arkivet, men era kommenarer simmar just nu i cyber-oceanen...

2008-03-17 @ 09:41:39
URL: http://anderstankar.blogg.se
Postat av: Anonym

Fotbollskanalen?? du....o fotboll....visste jag inte... o hälsokurer...är det verkligen värt all sittande på tronen(toan)?...

PS....Cyber-oceanen....hahah den va bra...:-)

2008-03-17 @ 14:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0