Jag är så förbannat bäst! ;-)

Hahaha... där fick jag väl till en intresseväckande rubrik...

Jo, idag har jag varit, nästan sjukligt jäkla, duktig. Vaknade likt en, ja... jag kommer inte på nåt passande...., likt en... en... tok... Hmmm... Ja, hur som helst, jag vaknade halv sex på morronen... FATTA!!! Halv sex!!! Fan, då brukar jag ju nyss ha gått o lagt mig förr om helgerna. hahaha... Nåväl, vaknade pigg o tänkte att, ja, det är ju för tidigt att gå upp så dags en lördagsmorgon så jag försökte somna om, men gav upp. Därför blev det att steppa ner i tvättstugan iställety och starta upp dagens första projekt.... Tvättning! ...o det var mkt... passade på att tvätta upp lite grejer som har blivit liggande sen flytten, gamla gardiner o så.

Gick o solade en sväng på morgonen oxå när jag väntade på att maskinerna skulle bli klara. Riktigt skönt eftersom det blåser så fruktansvärt isande Sibiriska vindar här... Skönt att värma upp sin arma lekamen.

Därefter lite allmänt pyssel hemma, skördade mina boveteskott bland annat. Det blev bra. Gav bort en del till mrs A en del till ex-svärmor o en del till 40-årsfesten, plus att jag mixade mig en egen drink. Typ en liter med massa grönt i. Jäklar vad nyttig jag kände mig...

Städade därefter hela lägenheten, dammsuga är ju faktiskt kul när man väl är igång. Men det slår dock inte strykningen som jag gjorde innan, det är ännu roligare... Hmm... Jo, jag vet... jag är inte heller som dom andra barnen... Mmm... så är det!

Nu ikväll har jag satt lite nya odlingar på för-groddning. Lika bra att köra på medans lusten finns.

Lyckades hålla mig ifrån drickat, trots att A o B var inne o lockade mig... Hahaha... Gör ni rätt i!!! Satte upp min nya tavellist i köket oxå, rakt o fint blev det. Tack Mr B! :-)

...o så var det ju det där med att äta Muffin jag skulle skriva om oxå ja... Hmmm... what to say!? Jag har ätit Muffin... Behöver det sägas mer? Inget konstigt med det va!? Mia har inte ätit Muffin, för hon tycker det är grymt. Jag förstår mig inte på såna fanatiska männsikor, militanta veganer som bränner slaktbilar, frukterianer som inte kan äta något som inte naturligt skulle lossna från t ex en gren... o så nu detta... Militant Muffinian... För hon hotade mig dessutom med stryk för att jag åt en Muffin. Sällan har man väl hört nåt märkligare... Moahahahahahahaha!!!!!!
... o när jag erbjöd henne bakdelen på en annan Muffin som jag hade så blev hon ännu surare...

Hahaha.... Jo, jag förstår om ni tycker att det blev ett lite märkligt inlägg... Blir nog ett allvarsammare o seriösare en annan kväll...

Imorrn bär det av en tur tillsammans med brorsan ner till di gamle i Skeppsgår´n... Kan ju va trevligt... hoppas jag, det brukar det kunna bli.

Anledningen till rubriken är för övrigt att jag idag fick ett mess där det stod: "Du är så förbannat bäst! :-) Kram!"  Ja, vad säger man... Javisst är jag... Hahaha.... Inte alltid det behövs så mkt för att få sådana omdömen. Men tack, tack... det gladde mig förstås...

Hmm... det blev visst ett ganska långt inlägg, jag som bara hade tänkt skriva några korta rader om dagen, men så blir det ibland... o nu, ni som har orkat kämpa er igenom all denna text ska belönas med förklaringen till Mias Muffin reaktion. Hennes katt heter nämligen Muffin... :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag börjar tro att du är riktigt avundsjuk på min Muffin. Haha. Då säger jag bara en sak: Skaffa en egen Muff(in). Haha. Nä, min katt är helig. Så sluta vara så dum & håll dig till dina konstiga odlingar. Haha

2008-03-23 @ 00:04:31
Postat av: Anders

Hahaha... avdundsjuk!? Nja, snarare är det väl så att Muffin är en god anledning att sluta va vegetarian... Katt-kotlett... Moahahahahahahaha!!!! :D

2008-03-23 @ 08:53:38
URL: http://anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0