Inga bilder, men det växer iaf

Hade tänkt lägga in några bilder på min snabbväxande odling av nyttosaker, men det vill inte som jag vill. Vet inte om felet är min sega dator, mitt ännu segare nät eller det vanliga nattliga strulet med blogg.se. Hur som helst så vill den inte ladda upp bilderna iaf... Får göra ett försök från kontoret imorrn.

Har odlat boveteskott o vetegräs. Det växer så det knakar. Tittar till dom på morgonen o på kvällen o varje gång har dom växt en hel del. Riktigt kul att se!

Nej, go vänner... klockan är mkt o det är en dag idag oxå... (hmm... jo, klockan är över tolv som vanligt)

Hade inte så mkt intressant att delge idag, men va tusan... ett inlägg blev det ju iaf...



Kommentarer
Postat av: TheFallenOne

Det var nog inte datorn det var fel på.. Snarare personen som använde den.. ;Þ

2008-03-19 @ 08:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0