I väntan på bulgur...

Kastar in några rader o några bilder igen då... Sitter här o väntar på att mitt bulgur ska koka klart, sen är det dags för käk.

Lite nya bilder på mina odlingar... Haha, tycker ni säkert ät jääääätteintressant.... Hehe, men som vanligt skiter jag ju i vad ni tycker är intressant, skyll er själva när ni surfar in på min sida...

image15

Det växer så det knakar...

Drog i mig en liten dos vetegräsjuice för en stund sen. Jösses vad nyttig jag känner mig... Ovanligt att ha en illgrön dryck i snapsglaset, ni som känner mig vet ju annars att det oftare har varit Gammeldansk i dessa glas, men nu är det skärpning som gäller ser ni... :-)

image16

Nej, nu är min mat klar, så nu skiter jag i det här för en stund, återkommer kanske med ett nytt inlägg senare. Har iaf inga speciella planer på aktiviteter under kvällen, så det kanske betyder att jag sitter vid datorn.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jodå, jag tycker det är intressant! Nu blir jag så sugen på att odla groddar :-) Det var evigheter sedan jag gjorde det nu. Problemet är att få plats med odlandet i köket. Kanske man kan odla på altanen när det blir varmare ute?
Ha en trevlig kväll!

2008-03-29 @ 20:47:02
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0