En bra dag...

En ovanligt bra dag idag som närmar sig sitt slut. Dagen i sig har väl egentligen inte inneburit några större överaskningar eller utsvävningar, utan det har nog snarare med humöret att göra.

Redan när jag vaknade (för sent som vanligt dock) så var jag på hugget. Det kändes från början att det var en bra dag idag, så nu ska jag försöka behålla den känslan tills imorgon med. Idag var en sån dag när jag skulle ha varit ute o besökt kunder... Jäklar, jag skulle ha kört över dom o smackat in ordrarna... Hahaha... :-) Nja, kanske inte, men jag var taggad som tusan idag, något som är alldeles för sällsynt känner jag.

I övrigt så har dagen inneburit en tur ut till mitt lilla torp, som troligtvis Mr T ska hyra en period. Han får känna sig för bara, men det skulle va bra, dels att den inte står tom nästan hela tiden o dels så slipper jag ju ifrån lite kostnader då... Återkommer om detta när saker rullar på...

Sprang en liten vända på kvällen med miss L oxå. Haha... ja, liten o liten, det beror ju på ens referensramar känner jag. Mina har visst ändrats lite den senaste tiden. Nåväl, så sprang jag från mig o hem till henne, typ 4 km, sen en vända i skogen som var 5 km, men efter 3 så stannade vi o gick istället. Lite smärta här o där hos min träningskompanjon hämmade oss den här gången... Men, men... det blev nog ca 7 km för min del ändå, så det känns ju bra.. Hahaha... fy fan vad knäpp jag låter... Imorrn blir det vilodag innan det är dags för ett boxningspass på torsdag igen.

Nu ska jag ta o lägga mig med min bok Möt världen... Det var några dagar sen sist, så nu ska jag göra den sällskap igen...

Kram till dom som förtjänar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0