Det verkar ju funka ju...

Hmmm... o vad är det som funkar!?

Jo... min hälsokur... :-) Tror ärligt talat att det är Rosenroten som har störst effekt. Känner mig betydligt piggare o lite gladare dessutom. Sen att jag har öst på med Aloe vera o Spirulina oxå, kanske bidrar lite grann, men det brukar jag ta lite då o då annars oxå...

Hur som helst... skönt att för en gångs skull va pigg på eftermiddan, det är ju inte för ofta man är det...

(Haha, ...The Fallen One... där ser du... Går ju inte bara att ta ett piller en gång o sen tro att man ska flyga på moln direkt... Hmm... beror förstås på vilken sorts piller iofs... Hahaha!!)

Sitter kvar på kontoret, men nu är det snart dags att dra vidare till andra aktiviteter under kvällen.

På återhörande!

Kommentarer
Postat av: TheFallenOne

Nu ska du inte fara med osanning, Herr Allsångsledare.. ;Þ

Jag trodde inte alls att jag skulle flyga på moln.. Som sagt, det finns andra piller för det.. *S*

Men lite mer effekt hade jag väl hoppats på efter att du har lovordat dom där förbaskade blomrötterna.. *haha*
Falsk marknadsföring.. ;Þ

2008-03-18 @ 18:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0