Det frodas...

Blev inget inlägg igår, hade andra sysslor för mig...

Ja, vad finns det att säga om dessa båda dagar som passerat av livet då!? Hmm.... Nja.. inte så där jättemycket, det mesta har väl varit sig likt... eller, ja iaf dom delar som det brukar skrivas om...

Mina odlingar har iaf fått en jäkla fart, o bovetet är redan dags att skörda. Ska fixa det imorrn förmiddag. Snacka om snabbväxande... o ändå har jag inte vattnat riktigt som man ska. Tufft som tusan att se när det rasslar till.

image7


Vetegräset behöver få växa på sig ett par dar till innan det är dags att pressa skiten, men så här ser det ut just nu iaf....

image8


...o så satte jag lite mungbönegroddar igår kväll... o på bara en dag så har dom blivit så här pass stora...

image9

Tusan, vad kul det är när det växer... Man blir ju piggare bara av se på dom... :P

Vad händer i övrigt under helgen då? Jo, imorrn blir det eventuellt en liten fortsättning på dagens sysslor, hjälpt till lite att förbereda för en 40-årsfest som är imorrn. Kanske ger dom en hand imorrn med om dom vill o behöver. Lite groddar o skott ville dom nog ha till garnering o så... Sen pratade jag med min bäste bror (och enda iofs) förut ikväll, o vi bestämde att vi ska ta en gemensam sväng ner till mam o pap på söndag. Eventuellt följer resten av brorsans familj med oxå, lite beroende på hur sjukläget är. Ikväll lät det inte helt bra. Lite förkylning o så som spökar på flera håll i bekantskapskretsen, så det är bara att ösa på med nyttigheter om man ska ha en sportslig chans att klara sig... 

...o efter det så är det ju måndag igen, eventuellt blir det lite jobb då... men bara eventuellt. Kommer säkert på nåt roligare att göra... Hahaha...

En softar-kväll blev det idag... lite gott käk, trevligt sällskap o en romantisk komedi. Satt inte helt fel, riktigt nice faktiskt.

På återhörande!



Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså, den sista bilden ser inte speciellt inbjudande ut. Haha. Ser ganska GRÄSlikt ut. Haha. Jäklar så rolig jag är...

2008-03-21 @ 22:35:53
URL: http://nielsensdagar.blogg.se
Postat av: Maria

Låter som en trevlig dag! :-) Tycker den sista bilden föreställer förstorade och missfärgade spermier i en hög :-S

2008-03-21 @ 22:43:28
URL: http://justmyshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0