Det e ni som e dom konstiga, de e jag som e normal...

Jorå... Lite Thåström så här frampå nattkröken sitter ju aldrig fel!

Jaha, sammanfattning av dagen var det ja... Hmmm... då måste jag ju tänka oxå, vilket inte är det lättaste så här dags, efter en tung arbetsdag...(hrmm, jorå...hehe, kanske... ) o diverse lill-lördags utsvävningar...

Finns väl egentligen inte så mycket nytt vettigt att berätta känner jag, men med lite svammel så ska nog även det här inlägget få några rader... Att lulla är ju nåt man har fått lära sig... att prata på utan att säga nånting... typ så här som jag nu håller på och skriver om att jag inte kommer på nånting att skriva om... Hahaha...

Nej, seriöst... Har jobbat vidare med HG idag... (www.hälsogallerian.se) och kommer dela ut lite flyers så fort som möjligt för att locka in lite mer besökare o medlemmar. Kommer även ordna lite tävlingar o så på sidan. Lite stökigt bara innan saker rullar på som man vill, men det går ju framåt iaf...

Vad finns det i övrigt att säga om dagen? Jo, kladdkaka o porter funkar alldeles utmärkt ihop och likaså Guiness o fullkornschips... Hmm... vin o fullkornschips gick oxå ner, eller vad säger du Mr B!? ;-) Haha... det har ni nog aldrig blivit kallade förr... Mrs A o Mr B... :-D

Imorrn är det ju redan torsdag igen o snart helg igeeeeen... Shit, vad fort det går... Måste nog ta o sakta ner tiden lite, jag hänger inte med... Nån som har några tips på hur man gör det?


Dags att släcka lampan, det är ju trots allt en dag imorrn med, o jag o min väckarklocka kommer inte va bästa vänner klockan halv 7 imorrn bitti, tro mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0