Dags att förklara sig då kanske...

Hemma... :-) Sitter här o smackar i mig lite pannkakor så här på torsdagskvällen. Det kan ju funka.. fyller sin funktion iaf... Inte så jäkla nyttigt, inte så fantastiskt gott, men som sagt, det funkar (som guvernören skulle ha sagt...o där var det några som inte fattade ett smack vad jag menade, men skit samma...). "Det fonkar" ...

Jaha, förklaring till det snedmonterade traktordäcket då... Inte så allvarligt... Satt o kastade spridda skurar av okvädningsord till Mia idag o fick mig ett par slevar tillbaka oxå... Mitt i den röran fick jag tips av Mr T på användbara förolämpningar o då helt plötsligt damp det ner att Mia är som ett snedmonterat traktordäck... Jaja... Fria tolkningar av va det kan innebära... Andra goa uttryck som serverades var bland annat klapp-trä, dumbo, kiss-tratt osv, ja ni förstår själva vilken nivå det var på den konversationen...

Hmm... Mia tycker inte alls jag är knäpp... hon tycker jag är galen... förstår inte det... Moahahaha... :-D

Vad finns i övrigt att berätta om dagen då? Inte så mkt... dåligt humör, bra humör, sjuk humor, frisk humor... Men det har jag ju redan skrivit tidigare under kvällen...

Mina enorma svettningar under träningen bara förvärras, idag var det värre än värst. Helt otroligt, fortsätter det i den här takten ser jag snart ut som ett russin på en söderbalkong innan sommaren tror jag. Svettades verkligen floder idag, det blev stora pölar på golvet där jag legat o gymnastiserat. Dessutom var det så illa idag så att när jag rörde mig så bara skvätte det om mig... Hmmm... NICE!!! ;-) inte... Vet inte riktigt vad det beror på, jag har aldrig svettats mkt förr så det är en ny erfarenhet för mig... Jag har en teori om vad det kan bero på, men jag hoppas att den inte stämmer. Jag har fått för mig attdet beror på mitt osunda leverne som har fått pågå under lite för lång tid... Har ju tidigare varit ganska hälsosam av mig, men sista året eller så har inneburit lite väl många roliga stunder på krogen... Inte bra! Dags att skärpa till sig så får man väl se om det kan göra nån skillnad...

Dags att surfa vidare o läsa lite andra bloggar nu då, för att se vad vanliga, normala människor skriver...

Kommentarer
Postat av: Mirela

Jag tror också att det är därför du svettas så mycket:)Hela dagarna också här på kontoret:-)hihihih:-)
man kan inte äta sån där skräpmat hela livet, speciellt sån där....vad heter det..... sån där anti djur mat..... ööö...vegetariskt mat!....är det så det heter:-):-)

2008-03-14 @ 09:11:50
Postat av: miss L

Hahah!!!! I ärlighetens namn har jag heller aldrig varit sån som svettas speciellt mkt, men de senaste månaderna har svett-utsöndringen(?) ökat rätt regält... Men du är one-of-a-kind! Inte på nått annat ställe i hela träningslokalen kan man se dessa pölar som du lämnar efter dej :D Och mitzarna ska jag nog inte ens nämna... :)

Hahaha, men jag tror inte du ska oroa dej, det är ett sundhetstecken att svettas (eller..?)
To be continue, på Söndag... :)

2008-03-14 @ 10:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0