Dags att besöka päron...

Jaha... kastar in några rader innan det är dags att bege sig ner mot södern...

Kvällen/natten igår avlutades med en liten whiskey-pinne hemma hos miss N (!?). Tackar, tackar... Var ju inte direkt väntat, men trevligt. För en gångs skull lyckades jag dessutom hålla mig fast vid att bara ta en. Annars är det så lätt med denna förrädiska dryck att det gärna vill bli fler än en. Det är ju bara FÖR gott... ;-)

Blev lite sent/tidigt (halv fyra typ) innan John Blund kom o slog mig i huvudet med sitt trollspö (eller hur det nu var i sagan, jag minns inte), men vaknade iaf halv nio. Låg kvar o slappade lite tills syrran ringde vid nio. Hon o tillhörande familj ska visst oxå ner till päronen över dan idag, så det blir hyfsat fullt hus.

Nej, om man skulle ta o göra sig iordning nu då kanske... Tjing!

Kommentarer
Postat av: Miss N

Ja tack för trevligt sällskap ;Þ

2008-03-23 @ 10:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0