Nya t-shirts o Fantan Mojah

Har varit lite dåligt med uppdateringar på slutet känner jag. Bättring! Eller, egentligen har jag väl skrivit lite nu o då, men som vanligt inget meningsfullt, mest kommentarer på slutet känns det som.

Jag tänkta jag skulle slå på stort o försöka va normal ikväll, dvs titta på TV... :-) Spanien-Ryssland... Kan nog bli en bra match, även om jag inte bryr mig om hur det går egentligen, men det kan nog bli en spännande match, båda lagen har ju varit riktigt bra hittills.

Har sprungit en del på stan senaste dagarna, provat massa kläder o tittat runt lite överallt, men inte hittat mkt minsann. Igår blev det ett par avhuggna jeans som säkert har nåt käckt modenamn som inte jag hört... Jag har ingen koll på sånt, men det är typ långa jeansshorts.. ja, ni fattar vad jag menar... Idag blev det ett par simpla t-shirts, inte alls min stil o det var därför jag köpte dom. Måste ju försöka förändra sig lite ibland, dock blev det inte den ill-neon-gröna som miss L rekommenderade, nån måtta får det va på´t! En blå o en grön blev det iaf... o jag som inte använder t-shirts i vanliga fall... hahaha... Nytt liv - nya kläder... eller nåt.

Har fått mailkontakt med en tjej som gick på högstadiet samtigt som mig o vi har bestämt att vi ska ge oss ut o springa en vända vid tillfälle. Kul med nya bekantskaper. Jag minns henne inte från den tiden, men det kan ju bero på all hårfärgning på den galna punktiden, det minskar visst minnescellerna har jag hört... :-D Jaja, det kanske växer fram minnen när man träffas, brukar ju kunna bli så, eller vad säger du Punk-Mia!?

Ojojoj, nu kom det en så bra låt på stereon så nu måste jag gå o höja... Fantan Mojah - Hail the king...

... o för er som blir nyfikna så kommer den till er här:
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe... förstår att du passade på det ill-neon-gröna, det är en färg mer passande för skosnören ;-).

Tror modetermen du söker är clamdiggers kanske? Är inte heller modeexpert så känn er fria att rätta mig.

Ja minnet är väl ibland inte det bästa vännen. Du måste ha använt riktigt starka grejer i håret du :-)

Är det nån man känner? Alltid roligt med lite nytt blod i bekantskapskretsen.

2008-06-26 @ 23:08:55
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: Anders

Clamdiggers!??? står o gapar alldeles förstummad What!? Hahaha, aldrig ens hört talas om, men säger du det så... :-)

Hehe, angående minnet så är det kanske synd att man inte minns allt skit man använde... Haha, nu minns jag att jag skulle stämma Lóreal eller vad dom heter, haha, minns du?

2008-06-26 @ 23:33:00
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Alvh

Ah men fotboll är inget roligt Anders!:D



Tack för kommentaren.. och njae festival kräver att man är väldigt tålmodig accepterande och inte alls kräsen..-Oj tappade jag min mat på marken?Äsh jag äter den ändå jag är hungrig! Nejmen står du här och kissar på mitt tält?Ajfan.men men sånt händer..Eller varför inte- oj måste jag gräva en tunnel i skräpet så jag kan komma in i mitt tält?Jaja vad gör det det är ju festival^^



Så festival kanske inte är för alla hehe;D

2008-06-27 @ 10:37:16
URL: http://alvh.blogg.se/
Postat av: Anders

Alvh: haha, jag har förstått att fotboll inte är din grej... Men ni har missat att det ju är en bra anledning för att ta en öl oavsett dag... :-)

Hehe, helt klart är inte festival-livet för alla. Jag skulle nog snarare va glidaren som föredrar att gå o lyssnar på musiken o sen lite diskret smiter iväg till hotellrummet... :-)

2008-06-27 @ 17:16:06
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0