Uppdatering om helgen

Jaha, då var det söndag igen... snart dags att gå o knega tänkte jag skriva... (o det gjorde jag oxå) men så kom jag på att; Ja just det, jag sitter ju redan på kontoret ja... :-) Så mkt jobb har det dock inte blivit än, kom nyss hit o tänkte ringa lite grann. En stund bara...

Gårdagen förflöt på ett trevligt sätt. Den inleddes med en stadig löprunda på 15 km, gick ganska bra tycker jag, lite stel i början men det lättade när man sprungit sig varm...

Sen blev det diverse umgänge under dagen, käkade sen lunch med Stoffe o sen tillbringades resten av kvällen med miss L. Alltid trevligt att sitta på Max o diskutera djupheter samtidigt som man trycker i sig lite friterade fettklumpar... :-D Feeeeeeettttttttt!!!!!! Gööööööööttttttttt!!!!!!

Vi hade tänkt ta en sväng ner till Sörping o kolla på Kidz of Babylon som skulle spela där, men när vi kom fram till Cattis bil så upptäckte vi att, ojdå... punktering... Så efter några uppgivna sparkar på däcket så gick vi ner på stan istället. :-) Gick lika bra det kändes det som eftersom vi var ganska trötta...

Det känns som helgen har varit ovanligt lugn, o det har den ju oxå när jag tänker efter... Var en sväng på Wasa iofs i fredags, men det blev inte mkt alkohol iaf, bara några glas vin på hela kvällen... Bra jobbat Anders! :-D

Bäst att spara lite krafter, det är ju midsommar snart, med allt vad det innebär på gott o ont...

Kommentarer
Postat av: Thess

*gäsp* nää nu börjar du spåra ur här med dina låååånga inlägg, hahaha.

Mmm, midsommar ja...ja vi får väl se vad som händer.

Hoppas veckan blir bra.

Kram

2008-06-15 @ 23:48:38
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Haha, ja ovanligt långt inlägg jag fick till här... Fyllde ju dock på med ett par korta oxå... :-)

2008-06-16 @ 00:01:53
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0