Slarvig med uppdateringar

Men nu kommer det inlägg iaf...

Jag skyller mitt bristande bloggande på att jag helt enkelt haft för mycket att göra i det verkliga livet. Kan ju bli så ibland.

Har väl inte så himla mkt att berätta om senaste dagarna iofs. Jag har hållit mig hemma, eller nja.. jag har inte varit ute o festat iaf... ;-) Måste ju försöka spara lite krafter till helgen för då blir det troligtvis full fart åtminstone fredag o lördag, eventuellt imorrn med...

Läste på IBWT:s blogg att inspelningen av deras nya skiva blivit försenad men att dom ska kompensera oss längtande fans med att lägga ut några nya låtar till gratis hemladdning på hemsidan. Dom har en spelning i Eskilstuna den 12:e, nästa torsdag. Kan det locka nån kanske? Skulla va kul att se dom live... 

Jag har gått o samlat smutstvätt alldeles för länge, men ikväll hade jag visst satt upp tid så nu är det upp o ner i tvättstugan som gäller under kvällen. En festlig sysselsättning en lillördag...

Jaja, nån gång ska man väl känna på vardagslivet oxå... ;-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Undanflykter... :P

2008-06-04 @ 19:39:49
Postat av: Thess

Skulle förresten fråga: går man fortfarande till Palace alltså? Har ingen större koll på vart folket är idag, brukar bli Harrys nu för tiden om vi går ut. En annan går ut för att dansa så då finns dte inte så många bra ställen. Känns som folket är ganska spridda, Harrys, Bomull, Palace mm.?

2008-06-04 @ 22:21:34
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Lina: Jaja, tjata.. ;P



Thess: Jo, det är nog lite blandat, vi brukar gå till Palace eller Wasa om det är danshumör, annars t ex Bishops el liknande...

2008-06-04 @ 23:03:21
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Dragana

Ibland orkar man bara inte blogga.. Hehe..

(Svar: Tack, tack..!)

2008-06-04 @ 23:30:57
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0