Ovanligt tips för att komma från mig...

Här kommer ett lite udda musiktips från mig, ja udda för att va från mig alltså... Jag tycker den här låten är riktigt skön o texten bra... Gnarls Barkley är en duo bestående av producenten Danger Mouse samt rapparen och sångaren Cee-Lo.

Jag vet iaf en av mina läsare som kommer uppskatta det här inlägget... ;-)

Gnarls Barkley: Who cares?



"Who Cares?"

Basically I'm complicated
I have a hard time taking the easy way
I wouldn't call it schizophrenia
But I'll be at least 2 people today

If that's okay

And I can go on and on and on... but who cares?

It's deep how you can be so shallow
And I'm afraid cause I have no fear
And I didn't believe in magic
Until I watched you disappear

I wish you where here

And I can go on and on and on... but who cares?

You see, everybody is somebody
But nobody wants to be themselves
and If I ever wanted to understand me
I'll have to talk to someone else

Cause every little bit helps

And I can go on and on and on... but who cares?

Feels like... the surreal life
But it's still nice
Wish I could live twice
but I still might
if these bones heal right
I see a little light
though it's still night

Feels like... surreal like
But its still nice
Wish I could live twice
but I still might
if these bones heal right
I see a little light
though it's still night

And I can go on and on and on... but who cares?

And I can go on and on and on... but who cares?

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är en av dom som är glad att du lade ut denna. Gnarls Barkley är riktigt bra tycker jag. Riktig sköning.

2008-06-12 @ 22:08:25
URL: http://nielsensdagar.blogg.se/
Postat av: Anders

Mia: Ja visst är det bra skit! Gnarks Barley som vi brukar skoja till det... Gnarkotika... hmm, beroendeframkallande...

2008-06-12 @ 23:20:14
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack Anders. Skoj att ngn tyckte det var tyngd bakom det. Kände mig riktigt djup där ett tag. :-D

2008-06-12 @ 23:45:21
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Anders

Sandra: Ja, jag gillade det mkt, o det blev så knäpp kontrast med hans extremt ytliga kommentar.

2008-06-12 @ 23:47:43
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0