Jag brukar inte gå med på sånt här...

... men ok då, jag gör ett undantag...


Utmaning


The Rules:

*Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
* Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you've posted your answer.



What were you doing ten years ago?

Hmmm.. bra fråga, dåligt minne, ingen bra kombination... 1998, jo, då bodde jag i Hässelby (granne med rapparen Ken för övrigt) o jobbade med telefonförsäljning i Vällingby. Roliga minnen, men jag skulle inte vilja göra om det...



What are five things on your to-do list today?

Jag har:

1. Jobbat (ringt 150 verkstäder typ)
2. Dammsugit
3. Avbokat midsommarfesten i torpet
4. Hackat ihop fruktsallad (enligt Mathias ca 5 kg!)
5. Haft en riktigt trevlig kväll med M o M



Places you've lived?

Oh shit, vilken fråga... Hmmm... ok då, bara att börja från början:

Skeppsgården
Norrköping (Nygatan)
Valdemarsvik
Västervik
Bandhagen
Hässelby
Katrineholm
Västervik igen
Nkpg (Knäppingsborgsgatan)
Nkpg (Bråddgatan)
Nkpg (Breda Vägen)
Hults Bruk
Nkpg (Bråddgatan igen)
Nkpg (Bryggaregatan)
Grensholm (torpet)
Nkpg (Ledungsgatan)
Nkpg (Vattengatan)
Nkpg (Bråddgatan ännu en gång)
Nkpg (Himmelstalundsvägen)

Hmmm... jag glömde säkert nåt ställe, men i stora drag så...



What are 5 things you would do if you were a billionaire?

1. Leva på räntan
2. Förverkliga drömmar
3. Resa o bjuda alla bekanta
4. Börja med en hobby, kanske samla diamanter eller nåt
5. Beklaga att pengar inte var allt... o få dåligt samvete över att jag skulle kunna göra så mkt för så många men inse att inte ens med så mkt pengar kan man hjälpa alla...



People you want to know more about:

Jag "taggar":

TheFallenOne

Alvh

Brorsan

Lottie

Mathias

Mia

Kommentarer
Postat av: Dragana

Svar: Det var länge det du! =)) Jag har varit vegan i 1 år och vegetarian i 3 år efter så sammanlagt 4 år. :P

2008-06-17 @ 23:57:30
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Thess

Oj då, det var många ställen du bott på, men du hade bara behövt räkna upp 5 stod det men du missa nog att ta med det :o) Men det kan ju vara intressant att veta..eller?! :oP

Ha en trevlig kväll

kram

2008-06-18 @ 15:23:06
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Thess

Förresten va blir det midsommar nu då istället?

2008-06-18 @ 15:23:32
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Ojdå, det missade jag... hehe, ibland går det lite för fort...

Det blir en stillsam midsommar tillsammans med några vänner bara, ingen stor fest som tanken var först...

2008-06-18 @ 15:25:59
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Äsch, glöm va jag sa, det är tydligen jag som yrar, det var bara "ställen du bott på". Nåja, skitsamma, skulle bara säga att det är jag som är snurrig :oP

2008-06-18 @ 15:47:55
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Haha, så kan det va...

2008-06-18 @ 15:49:31
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0