För bra väder?

Såg att besökarna på bloggen har blivit färre senaste dagarna. Kan det ha nåt samband med kanonvädret kanske!? Det är iaf min teori. Själv har jag varit dålig på att läsa de bloggar jag brukar sista dagarna, kanske är fler som inte haft tid att sitta inne framför datorn...

Nåväl, kastar in några bilder från kvällens utflykt till Arkösund. Lina skulle jobba på Strandgrillen så då passade jag på att hänga med o slappa lite. Riktigt skönt att för en gångs skull bara kunna få va för sig själv lite, slippa va social och trevlig för en gångs skull. Ladda batterierna inför helgen... :-)

Så här såg kvällen ut i skärgården:

Backe med perfekt solvinkel!

Skärgård Strandgrillen Utsikt från Strandgrillen Observera att det är ett växtbeklätt hus i bakgrunden... :-)

Nej, nu är det dags att sova några timmar. Imorrn blir det sol o grill, vin o Shure Brothers Band. Wiiiiiiiiie!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har tittat men inte orkat skriva.



Fina bilder. :-D



Ha en trevlig helg nu!!



Kram

2008-06-06 @ 09:04:58
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Mia

Tror du har rätt. Mina besökare har avtagit lite dom också. Men vi får väl hoppas på lite regn så att våra besökare kommer tillbaka. Haha. Nä fy hunnan. Då har jag nog hellre mindre med besökare =)

2008-06-07 @ 00:11:15
URL: http://nielsensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0