Dålig på att uppdatera

Jag känner att bloggen har blivit nerprioriterad sista dagarna, det har varit lite för mkt i det verkliga livet som stulit min uppmärksamhet...

Idag har det varit som vanligt på jobbet, inga överraskningar där.

Nu ikväll har jag njutit av sommaren på balkongen, trots att det var lite kallt, med lite Calvados o Wilmas supergoda Rosmarin-knäckebröd. Sjukt gott!!! ... o trevligt sällskap dessutom.

Klockan har sprungit iväg när vi har suttit o snackat så nu måste jag försöka sova lite. Ska bara kolla runt lite på andras bloggar o se vad ni har haft för er idag.


Kommentarer
Postat av: Thess

Äsch, går ju fort och läsa iaf :oP Man kan väl inte skriva massor jämt?! :o)

2008-06-12 @ 17:20:46
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Jag håller med... Jag tänker ju naturligtvis på er stackare som läser mitt kludd att ni inte ska fastna på min blogg för länge, därför jag skriver korta inlägg... kanske... eller inte... :-)

2008-06-12 @ 20:17:07
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0