Utlovad uppdatering

Till slut så... jag får väl tacka för intresset att ni fortsatt gå in på bloggen o kollat trots att jag slarvat med uppdatering på slutet... men, som sagt var, till slut så...

Dagarna sprang iväg lite för snabbt i veckan så helt plötsligt var det helg, hann knappt va med där känner jag. Men riktigt trevligt var det.
Var iväg på några dagars oplanerad verklighetsflykt, vilket gjorde att Gransjönäs, Grensholm, Skeppsgården, Västervik o Gamleby förärades med besök...

Badplatsen vid torpet På väg tillbaka till torpet från badplatsen... Torpet

Favorit i repris, båttset i Skeppsgårn:



Hammarsbadet i Gamleby 

Fredagskvällen/natten bjöd på grill o Palace, blev dock inte så lyckade bilder så dom förblir privata...

Trevligt grill-sällskap! 

...o så avslutar jag med en bild på Blogg-master himself:

Blogg-master!

Kommentarer
Postat av: Miss N

Fan vilken mästerfotograf man är då..

Tillomed du blir ju bra på bild när det är jag som tar dom.. ;Þ hahahaha

2008-07-05 @ 13:34:31
Postat av: Mia

Ja det var ju på tiden... Men du kanske är upptagen med massa annat än att hålla oss underrättade om vad som händer!? (Fast jag vet ju) Mohahaha

2008-07-05 @ 14:43:59
URL: http://nielsensdagar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men man får ju se till ohålla koll på dig ändå... :)

2008-07-05 @ 17:54:58
Postat av: Anders

Miss N: Nu förstår jag inte alls vad du menar... ???:-)



Mia: Haha, man behöver ju inte skriva allting... Jag kan ju få låtsas va lite hemlig iaf.



Jessica: Ja, vet du nåt sätt att hålla koll på mig så är ju det bra... hmm, sms kanske, jag har hört att det ska va bra.. ;-)

2008-07-05 @ 18:39:53
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Miss N

Nä men det är ju precis som vanligt då.. Det där gräset är inte bra för dig.. ;Þ

2008-07-05 @ 18:42:44
Postat av: Anders

Miss N: Gräs är alltid bra... :-D

2008-07-05 @ 18:51:24
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Miss N

Det vete fan du.. Fast å andra sidan.. Du kan ju inte gärna bli underligare så det borde ju vara lugnt.. Kan ju bara bli bättre.. ;-D

2008-07-05 @ 18:53:29
Postat av: Thess

Tjaa, gillar man väta så går väl huset att bo i och så kan man ju ligga och sola och torka på taket emellanåt också om man nu känner att man börjar få russinhud :oP

Har man tur så flyter snart huset iväg också och på så sätt får man ju en gratis husbåt :oD

Kan ju inte bli bättre.

2008-07-07 @ 23:48:25
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Risken är nog tyvärr större att man får bygga en liten flotte av resterna efter att huset kollapsat i så fall.. :-)

2008-07-07 @ 23:52:52
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0