Utlandsresan...

Till slut så kommer då en uppdatering... Har varken haft lust, tid eller ork för att uppdatera på ett par dar, men nu så...

Som jag skrev i förra inlägget så var jag ju iväg på en kortare utlandsvistelse för några dar sen, närmare bestämt till metropolen Navestad... Märkligt att jag har bott i stan så länge o aldrig varit där. Jag tyckte hur som helst att det var riktigt trevligt där, t.o.m ett centrum som jag inte ens vetat om fanns.

Folket var trevligt, många orientalier med barnvagnar fulla med grönsaker från kolonilotter o omgivningarna över förväntan... Se bara på dessa somriga turistbilder...

Getto? Exotisk utsmyckning Jag vet inte om Navestad ligger i Chile, men jag antar det... 

Där växte även märkliga bär alldeles vilt invid vägen, fascinerande... Schallon...

Schallon!?

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha! Kolla in gubben bredvid "chile"...

Rädd, arg eller ledsen...?? :D

Inga bilder på den nyinköpta accessoaren...? :P

Kram på re ;)

2008-07-17 @ 23:58:01
Postat av: Miss N

asg



ja visst är det underbart därute.. Tur att man hade voffsingen med sig om det skulle komma någon och försöka prata med en.. S

2008-07-17 @ 23:59:38
Postat av: Anders

Lina: Haha, eller förskräckt över var han har hamnat!? Bild på min utsmycknad får komma senare, jag måste ju hitta nån villig fotograf först. Inte så lätt nu när du flyr från stan...



Miss N: Ja, dom där orientalierna har ju ett fantastiskt kroppsspråk som kanske kan generera viss smärta om man kommer för nära... :-D

2008-07-18 @ 00:06:36
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0