Småförkyld, men det var det värt...

Jajamen, så har man smittats lite till slut då. Flera bekanta som hostat o snörvlat i närheten av mig en tid o nu så är det visst min tur... Inte så allvarligt än dock, hoppas det håller sig så.

I lördags bar det iväg tidigt mot Tyrislöt tillsammans med Mia, Mathias, Jessica och Magnus. Riktigt trevligt, lite illa bara att jag var så jäkla trött pga lite sömn (se förra inlägget). Vi stack iväg o skulle möta upp några kompisar till Mia o Mathias ute på sjön, för att sen åka gemensamt upp mot Arkösund. Dessa planer kom dock av sig när vi väl träffade på dom, o deras båtmotor pajjade... :-( Trist för dom. Vi bogserade dom en bit o sen kom Sjöräddningen o plockade upp dom för vidare transport. Vi drog vidare mot Arkösund där det pågick nån tävling i segling. Jag begrep inte så mkt av det, men njöt av båtturen iaf. Riktigt skönt att guppa fram, stadigt framlotsade av kapten Gideon o jungman Magnus.

På kvällen bjöds det dessutom på smaskig mat hemma hos M & M. Tackar, tackar, mumselimums.

Idag har det som sagt var varit lite segt, mest pga småförkylning men även lite sömnskuld sen i fredags antar jag.

Kapten Gideon? Regntunga skyar, men vi klarade oss... Vatten o lite knä ;-)

Som sagt var, nice-eli-nice-igt... :-)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Fina bilder, speciellt på han den där snygga killen på akterdäck haha :P

2008-07-13 @ 22:01:32
URL: http://blogg.mathiaspetersson.com
Postat av: Anders

Mathias: Javisst, kapten Gideon gör sig ju alltid bra på bild... :-)

2008-07-13 @ 23:10:43
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0