Risk för få inlägg

Ja, nu under helgen finns risken att det inte blir så mkt skrivet, men jag uppdaterar om jag får möjlighet.

Igår var det fotboll som sagt var, helt ok match, men IFK släppte in ett mål till sist. Jaja, skitsamma... ;-) Efter det var det dags för kvällens höjdpunkt, Kalle Baah o Guvernören på Bomull. Jäkligt mkt folk o svettigt var det, men kul. Tyckte dock dom faktiskt var ännu bättre när vi var o såg dom i Finspång. Men å andra sidan var det lite kul att stå så rackarns nära scenen... Fick nån hyfsad bild där oxå, men kan inte lägga ut den nu eftersom jag sitter vid lånedator o ska snart sticka iväg. På återhörande!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en jätte bra resa o hoppas du får fint väder.

2008-07-31 @ 10:31:46
Postat av: Thess

Nu under helgen? Vilken veckodag är du på egentligen? hahaha. (förstod att du mena under kommande helg, eller kanske inte.. :oP )

Men det är väl så det ska va när man har semester.

Kram

2008-07-31 @ 20:47:03
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Thess

Japp ,du hade rätt, inte mycket skrivet här inte :o)

Hoppas du har det bra.

Kram

2008-08-02 @ 23:20:43
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Cissi

Blir nyfiken hur du har haft det??

2008-08-03 @ 19:44:42
Postat av: Anders

Cicci: Det tog ett par dar, men nu är bloggen uppdaterad igen...

Thess: hehe, jo det var under kommande helg jag menade. Men nu är ju den i stort sett över, o bloggen uppdaterad igen. :-)

2008-08-03 @ 23:42:23
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0