Friends of Laphroaig

Ja just det, angående Laphroaig så är jag numera även medlem i Friends of Laphroaig och har tilldelats en personlig jordlott vid destilleriet. Lite kul... Kika HÄR.



Min jordlott är vid den lilla röda pilen. Om man besöker destilleriet så har man rätt att kräva in en whisky-slatt som hyra för att dom använder min jordlott. Hehe, som sagt var, lite kul... :-)



Uppdatering: Ojdå, den länken blev inte så lyckad, för då blev ni automatiskt inloggade på min sida vilket kanske inte är helt lyckat. Vem vet vad ni hittar på där, beställer massa whisky i mitt namn o så... ;-)

Jag lägger in en länk bara till hemsidan istället. Den hittar ni HÄR.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag minns inte om jag smakat just Laphroaig någon gång, möjligen av pappa för en massa år sedan. Jag köpte med mig irländsk whisky när jag var i Scotland och det märket har jag aldrig hittat här i Sverige. Om jag blir irländsktsugen tar jag Paddy, men nu för tiden har man ju lite ont om cach, så det blir oftast bara en folköl eller då och då en blended.



Alla whiskyälskare är inte mina vänner men dom som är trevliga blir det lätt, alltid något att prata om, eller smaka på. Kul grej det där med att bli medlem, nu får du bara se till att åka dit också ;-)

2008-07-19 @ 15:04:02
URL: http://lbblogg.blogspot.com
Postat av: Anders

Lottie: Ok, ja paddy är inte direkt nån av mina favoriter, gillar mer smakrika o speciellt rökiga... ja, det vore en upplevelse att åka dit o få se produktionen o så. Men, men, som du skrev, det är ju dessvärre inte gratis...

2008-07-19 @ 15:09:23
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Björn

Säg till när det är dags att klippa gräset på din "tomt".

Jag hänger med över till Wisky-country

2008-07-19 @ 17:09:39
Postat av: Anders

Björn: Hehe, ta med nagelsaxen så åker vi... :) Så stor är "tomten"... :)

2008-07-19 @ 17:41:38
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0