Asocial idag

Ja, idag har jag varit tämligen asocial, men jag lovar, det blir bättre fart imorrn.

Har varit seg halva dan o vaknade till liv på allvar som vanligt först nu på kvällen. Men imorrn har jag iaf lite olika grejer inbokade, skönt det. Såna här dar när man inte har nåt speciellt inplanerat o dessutom ingen lust att hitta på nåt heller, ja, dom blir ju bara sååååå sega.

Har fortsatt o dragits med min envisa hosta som av nån jäkla anledning ska va som allra värst när man vaknar kl 4 på natten, efter att ha lyckats sova ett par timmar bara. Idiotisk rethosta som gör mig galen... Gaaaaaaaah, att hosta tills man spyr är inte min grej helt enkelt. Suck...

Ska försöka somna lite tidigare ikväll iaf, så får vi se om jag kan lyckas lura hostan att starta kl 2 istället. :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Eftersom ja numera kan räkna mig som erfaren hostare så är den som bäst mellan 3-4 på morgonen o det spelar inte någonroll när man somnar, min har inte heller gått över!! Men det finns hopp, den måste ju sluta nån gång haha

2008-07-21 @ 22:38:59
Postat av: Anders

Jessica: Hmmm... o där sprack min teori direkt alltså. ;-) jaja, bara att hänga i o göra det bästa av situationen antar jag. Tack o lov att det finns Noskapin säger jag!

2008-07-21 @ 22:48:26
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det konstiga är ju att man alltid ska hosta på natten när man vill sova. Hoppas du får sova ngt i natt.

2008-07-21 @ 22:58:46
Postat av: Anders

Cissi: Tack... Jag förebygegr med Noskapin iaf så får vi se hur länge det håller i sig.

2008-07-21 @ 23:01:33
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

Kan tycka det är rätt skönt att bara va, men jag har förståt att du är en sådan människa som ofta omger dig med vänner och hittar på både det ena och det andra buset :o) Trist med hostan, får hopaps på att det ger med sig snart för det där är ju ingen större höjdare.

Krya på dig vännen. Kram

2008-07-22 @ 23:23:01
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anneli

Att hostan nästan alltid är värst på natten beror nog mest på att kroppen då är liggandes, oftast så att slem och diverse andra mysigheter samlar sig i halsgångarna då och ligger kvar där och retar så jag brukar bulla upp med en massa kuddar så man får sova lite mer sittandes då, hur oskönt det än är. :-)

2008-07-23 @ 10:45:54
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Jo, ibland är det skönt att bara va hemma oxå o bara ta det lugnt, men helst då när man själv väljer det, inte pga att man är seg o trött. :-)



Anneli: Jo, jag har testat det oxå, så numera sover jag med tre kuddar, men jag vet inte... Lite kanske det hjälper iaf...

2008-07-23 @ 11:16:05
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0