Lill-lördag igen...

Jaha, så var halva veckan passerad... Det rullar på snabbt nu!

Jag är fortfarnde inne i ruset efter helgens dunderkonsert men börjar så smått planera för nästa. :-) På lördag spelar IBWT på S:ta Claras Bierhaus i Sthlm, så det kan förhoppningsvis bli en tur dit.

Jag läste några av mina första inlägg jag gjorde i bloggen häromdan o då slog det mig att jag då skrev mkt mer om vad jag pysslar med på dagarna o så... Men det känns ju inte så jättekul att skriva om att jag käkat pasta med linsgryta idag o liknande.. Då får det hellre bli lite längre mellan inläggen om jag inte har nåt vettigare att skriva om.

Nu väntar snart kaffe-besök så dags att fixa till lite colombiansk bönjuice här...

På återhörande!


... o tills dess kan ni ju alltid avnjuta detta...


Kommentarer
Postat av: scilla

Ååå i nästa inlägg kommer receptet på linsgryta A La Anders ... med bilder steg för steg så man lyckas i köket lr?

2008-12-11 @ 01:17:16
Postat av: Anders

Scilla: Haha, tack för tipset. Det kommer garanterat att höja besöksantalet på bloggen! Jag får fråga min kollega som lagade till den bara hur man gör... ;-)

2008-12-11 @ 02:50:25
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Miss N

Tack för sällskapet, och för att jag fick prata av mig lite. Det behövdes.

2008-12-11 @ 15:38:21
Postat av: Anders

Miss N: Så lite så, alltid trevligt att få besök av dig... :-) Kram!

2008-12-11 @ 15:43:49
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0