Kan det bli bättre!!!

HEEEELT GAAAALET!!! Ja, jävlar i havet vad bra det var.... Ja, Capleton på Otten alltså...

Det var nog faktiskt så att det var den bästa konserten jag varit på, musiken var så jäkla klockren. Helt min stil. Bra, energirik rootsreggae... Fyah!!!

Men om vi tar det från början...... Förfest hos Tessan, riktigt trevligt men jag var så fullkomligt off så jag var definitivt den mest osociala varelsen på den festen... :-) Men, men... dansnördarna roade sig ju bra även utan att jag behövde underhålla dom. Skönt med enkla varlser som inte kräver så avancerad underhållning för att va nöjda... Kort sagt, lite sämre människor, hahaha! (Eller hur var det, David!?) ...o nu vill jag inte få bittra kommentarer om att reggaen skulle va simpel underhållning... ;-)

Dansnördar som roar sig med nåt tv-spel...

 

Sen var det dags för kvällens absoluta höjdpunkt, Capleton!!!

The Prophet!

More fyah!

Jah Jah City, Norrköping Town! :-)

Fyah, fyah, fyah!!!  More fyah! More fyah!   Bun dem!

Ja jäklar!!! Ni som missade det här, jag tycker faktiskt synd om er. Speciellt du, Lina, som borde vetat bättre... :-) Inte trodde jag att du skulle va så korkad att du väljer det HÄR framför det HÄR... :-D Moahahahaha!!! Fyah!!! BOOM!!!

Kommentarer
Postat av: Roger

Vi som missade denna konsert är inte de enda det är synd om i den här historien;-)

2008-12-08 @ 20:30:31
Postat av: Anders

Roger Moore: Hahaha, o exakt vad menar du med det... ;-)

2008-12-09 @ 01:31:13
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: eriiik

ååååå fan! Så är man sjuk igen.. jag smitta mamma o hennes karl och dom smitta mig tillbaka i guess. Men får va hemma imorn med sen får de fan vara nog hatar att ligga hemma!!Plus att de känns illa att lämna er i sticket liksom! Men va gör man?

Surt bara att jag vart sjuk ett par ggr. men men, ses antagligen tors för jag känner mig redan bättre i halsen..

Håller du ställningarna äänders?

Hälsa linkan!

PEACE

2008-12-09 @ 14:23:44
Postat av: Anders

Eriiik: Jäkligt trist att va sjuk, så nu får du rycka upp dig... Vi löser ju disken, men det går bättre när det är aii n aii (vi) som styr upp det hela. Vi har ju hittat bra rutiner. :-)

Ses på torsdag då, o du ser fan till att inte va sjuk på fredag, som du har tjatat om det där jäkla julbordet... ;-)

2008-12-09 @ 17:17:57
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Thess

AAAHH, har du vart på Otten?!! Hihi, där har man inte satt sin fot på många år.

Var länge sen jag tittade in på din blogg insåg jag nu. Hoppas allt är bra med dig o så.

Kram

2008-12-09 @ 19:06:53
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Hehe, ja för andra gången bara... o förra gången vet jag inte om det räknas för då var jag bara med Stoffe the trubadur and rastaman när han hade spelning. Men det var riktigt nice tyckte jag. Iaf den här gången. Bra blandade åldrar, inte alls som ryktet... Jag brukar titta in på din blogg, men det brukar va lite skralt med uppdtaeringar på slutet...

2008-12-09 @ 19:09:48
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: eriiik

jag kommer springa till er på jobbet imorn för hör o häpnad.. ja saknar er mina kollegor(trodde du inte va???)

till o med disken saknar jag haha.. ja du o jag änders är värsta teamworket o vi kommer INTE gå in i väggen vid 35års ålder för att vi stressar ihjäl oss därinne, nejdå haha..=)

Åå fredag får jag verkligen inte missa de är ju the big day! men får se om jag dricker tror inte de.. men kul ska vi ha som fään!

Ses imorn!! o du.. ikväll e de bonden.. missa ej!!hälsa linkan det med!

2008-12-10 @ 12:37:28
Postat av: Anders

Eriiik: Haha, jo att du saknar brudarna kan jag ju förstå, men inte den muffins-i-ansiktet-upptryckande kollegan kanske... :-D

Fan, Cattis var ju o jobbade i köket idag o jävlar... Hon smetade in hela min arm med smör. Det du, där kan man snacka om att det kommer att komma hämnd... ;-) Du får hjälpa mig att distrahera henne imorrn, hehe, då jäklar ska hon få... :-)

Hmm... utbränd vid 35, ja det är ju inte långt kvar för vissa (ingen nämnd) men det är väl bara att köra på så länge det går. :-)

Jag har ju varit dålig på det här med bonden, men vi får väl se. Har jag inget annat för mig ikväll så... (hahaha, jag tror inte ens på den själv...)

2008-12-10 @ 15:02:10
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: eriik

jo men du e ju liksom inräknad i ordet" brudarna" nu tänker du att de inte alls var sjysst skrivet men jag menar bara att de e jobbigt att skriva brudarna och så anders=) så du får liksom ingå i hela den kategorin(skulle ju iof kunna skriva kollegorna, hm ska tänka på den saken) Jaha så du fick smör över dig, trevligt=) hehe då kanske min revanch blir lite mildare då=)

japp imorn kör vi fullt ös i disken.. skönt att vara back on track liksom. imorn e de väl burgare?? gött..

ska se bonden ikväll o de måste du med.. ses imorn=)Peace

2008-12-10 @ 19:26:00
URL: http://ericalarsson.blogg.se/
Postat av: Anders

Eriiik: Du skrev ju kollegorna, men jag tänkte att du i första hand trots allt syftade på brudarna... :-)

Hmmm... Din hämnd? Jag som trodde du hade glömt bort det där...

Japp, burgers tomorrow. Jag har gjort dressing idag. :-)

Ja, just det, Bondjävlarna... suck... orka. ;-)

2008-12-10 @ 20:02:06
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0