Helgsummering

Jaha, söndagkväll o dags att göra en liten summering av helgen...

Fredagen bjöd förutom jobb på julbord/show med brudarna på jobbet. Vi var på Borgen o såg Superstars (tror jag dom hette). Showen var väl sisådär, men käket var bra... ;-) Mattanterna kom igång på dansgolvet fram på småtimmarna oxå...
Mina foton från tillställningen blev dock inte så lyckade, så ni slipper skämmas brudar...

Istället går vi rakt vidare till lördagens äventyr. Som jag skrev i förra inlägget så var det ju dags för spelning med IBWT i Stockholm, så jag, miss L o miss B åkte upp en liten vända till den kungliga hufvfvfvfvfvfvuuuuud-staden... Efter en liten promenad runt Gamla Stan kom vi till slut fram till S:ta Claras Bierhaus, en oerhört oansenlig liten krog. Efter viss guidning hittade vi dock ner i en liten, trång källarlokal där bandet höll till.

Benny & co levererade många klassiker, som t ex Det här är mitt långfinger, Till pastor Åke Green o Anorektiska barn sjunger högt som fan... Hehehe! Inte så mkt folk, men bra drag på oss som var där. Iaf på VIP-gästerna från Norrköping (eller var det Norrtälje...?)

Världens bästa man, Benny Bresciani! Enligt egen utsago iaf... ;-)

Bra drag!!!

Avslutningslåten: Min fyllesång...

Frågan som kvarstår efter konserten är ju bara: När kommer dom till Wasa då? :-)

Kommentarer
Postat av: Thess

Shit va du ränner ute om helgerna, hihi.

Hoppas allt är bra med dig.

Kram kram

2008-12-15 @ 10:13:26
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anders

Thess: Hehe, jo tempot ät högt som vanligt, men det är väl så det ska va... :-) Jo tack, allt är bra om man bortser från att det är måndag o sömnbristen i helgen sätter sina spår så här i början av veckan... Hoppas du har det bra oxå. :-)

2008-12-15 @ 10:32:18
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, hoppas allt är bra med dig! Kramkram

2008-12-16 @ 23:01:55
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: Anders

Maria: Jo tack, allt är bra, men dagarna har lite för bråttom tycker jag. Man hinner ju knappt blogga... ;-)

2008-12-18 @ 01:12:51
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0