Va kul att ni läser... :-)

Torsdag... Ja, vad ska man säga!? Mitt berömda torsdags-humör infann sig omedelbart på morgonen idag. Bakgrunden är att torsdagen oftast innebär att jag är ganska trött, o tycker att veckan har gått alldeles för fort, med viss irritation o dåligt humör som följd. Det har bland annat mina anställda fått erfara.. Hehe... men idag var det inte dom som fick ta skiten av mig, utan en jäkla irriterande sprätt på en larmfirma som inte gjorde som jag ville... Vi har haft problem med larmet på jobbet och jag blir så jäkla irriterad på att han inte tar det på fullt allvar o ser till att komma till oss snabbt. Jaja, skitsamma... men han fick sig en utskällning som hette duga iaf. Jag har blivit bättre på att bli irriterad o verkligen skrika i lite ibland. Det känns nyttigt, ibland nödvändigt för att folk ska fatta... dessvärre... :-)

I övrigt så har dagen inneburit en hel del jobb som vanligt. Var o snackade sökmotoroptimering med geniet O.. :-) Tusan, han är verkligen proffsig... det han inte kan, det ser han till att lära sig... Rackarns så duktig!!!

Var iväg o boxades idag som jag skrev igår. Blev dock inte Hälsostudion, utan gamla trygga F&S som vanligt. Det blev ett par återbud så då var vi snabba att sno åt oss ett par platser. Gick riktigt bra idag, men jag svettas verkligen helt otroligt mkt... Vi snackar ENORMA svettpölar... :-) Men, men... så är det... Men nu måste jag bara tvätta träningskläderna och framför allt skorna... Fy satan vad dom stinker... Inte så himla nice...

Imorrn kommer vår gamla vän Woodii-Hasse ner från Sthlm o ska snacka lite business, o vem vet.. det kanske blir en pilsner på kvällen. Hans närvaro brukar ju kunna innebära en o annan svingad bägare... :-P Det återstår att se hur det blir med det.

... o ni... en liten påminnelse till er som ännu inte är medlemmar på HG... Gå genast in o bli det kostnadsfritt på www.halsogallerian.se... Ni förbinder inte till nånting o det kostar som sagt var ingenting. Bara fördelar... Annars får jag lägga in en spärr på bloggen så bara medlemmar på HG kommer åt den... Hahaha!!! :-D

Nej, dags att tömma mitt lilla glas rött som jag lyckades hitta här, o sen är det dags att uppsöka kudden..


Kommentarer
Postat av: Miss N

TJOOOOOOOOOOOOOOO va de va livat här..
Du sover.. Det gör INTE jag.. *asg*
Fy satan så trött man är.. o vi har hälften kvar o göra..
Bloggen är uppdaterad.. ;P

2008-04-11 @ 03:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0