Sprang en liten vända...

Jorå... en LITEN vända... hmmm, eller inte... Startade hemma hos mig, hem till miss L i rask takt (ca 4 km skulle jag gissa), sen en liten paus där. Vidare ut i Vrinneviskogen, tog ett litet specialvarv som vi sprang mkt förr, vet inte riktigt hur långt det är, men det tog oss en halvtimma ungefär, så kring 5 km bör det väl va iaf. Avslutade det hela med att springa hem igen... Hmmm... 13 km... Men helt ärligt så blev det lite promenerande i skogen oxå, vi sprang inte hela tiden, men det kompenserade jag genom att ruscha uppför hela Vrinnevibacken (typ en slalom/pulka backe som är braaaaaant). Så, jo, nu är jag allt lite seg i benen. Känns ibland som att man helt har tappat förståndet.......

image22

Haha... förstår inte var f-n energin kommer ifrån... Hmmm... speciellt inte med tanke på... oj, nu höll jag på att skriva nåt dumt, men tack o lov så kom censur-polisen i mig fram o hindrade... Men, men... Hahaha... Nu spårar jag ur känner jag... FLUM!!!!! Flum, flum, flum...! Men du som vet vad jag tänkte skriva vet ju vad det handlar om... :-P

Sa till min bäste bror ikväll att jag skulle skriva ett barskt inlägg, men jag känner att det som irriterar mig är nog bäst att jag reder ut innan jag börjar kasta skit omkring mig... :-D

Mrs A o Mrs M kom in en snabbsväng på eftermiddan oxå o hade med sig en hall-lampa till mig. Kanon! Miss L försökte va behjälplig med att montera upp den (jag är fullkomligt värdelös vad det gäller el-grejer), men resultatet blev väl inte det rakaste o snyggaste man har sett... hahaha.... men skit samma, den hänger ju på plats iaf. Nu måste jag bara skaffa en glödlampa oxå, för det hade jag ju naturligtvis ingen hemma... Tack, tack... det blir finfint!

Hmm... ja inte vet jag om inlägget blev så värst mkt mindre rörigt  eller mer intressant för att jag skrev det tidigare på kvällen, men vad tusan... Försöka duger ju iaf.

Nu ska jag bara skölja mina alfalfagroddar innan det är dags att krypa ner i sängen tillsammans med Carl-Johan Vallgren o Den vidunderliga kärlekens historia...

image24

OBS! kort taget innan sköljning... kommer en uppföljare snart...

Måste bara skriva några rader om min snälla ex-svärmor oxå... Hon har stått o lagat special vegetarisk pizza till mig, o jag är så otacksam så jag bara kom o hämtade den. Tog mig inte ens tid att sitta ner o äta tillsammans med henne. usch, nu får jag lite dåligt samvete, men, men... jag får åtgärda det nån annan dag. Ska bjuda hit henna på lite käk nån dag tänkte jag... Hon är så snäll så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0