Seg dag

Jo... seg är bara förnamnet... Måndag, smaka på ordet... Mååååååndaaaaag!!! Men, idag var det värre än vanligt. Tusan, det är inte bra med helger, man orkar ju inte med att va ledig... ;-)

Har varit fruktansvärt trött o småirriterad större delen av dan, även om avslutningen blev bättre. Lite stillsam komedi hos miss L funkade att avrunda kvällen med. På hemväg stötte jag ihop med gamle Chammis-Samir som håller igång sin verksamhet även om han har flyttat huvudkontoret till nya lokaler... :-) Hursomhelst så fick jag skjuts hem av honom, (eller, ja, fick o fick... betalt ville han ju ha den gamle skojaren) så det var skönt att för en gångs skull komma hem ganska snabbt. Tycker annars generellt att det är förbaskat skönt att gå. Jag har inga problem alls att gå långa sträckor när man ska ta sig nånstans. Bara man har hyfsat med tid, så man inte MÅSTE fram snabbt, för då är det ju inte lika kul...

... orkar inte tänka så mkt mer nu känner jag, så det är väl lika bra att lägga ner o återkomma imorrn, eller så, istället.

Från mig till er, en riktigt god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0