Sällskapet mm

Äntligen haft ett par timmar hemma och hunnit med att göra en del som blivit ståendes, t ex oren disk från helgen... :-S Nice... Det betyder säkert nåt när man inte ens är hemma så pass mkt så man ens hinner diska, men det orkar jag inte tänka på just nu...

Har skördat mina boveteskott igen, 2 brickor var det, o det blev 5 st 3-liters påsar av det, så nu blir det gröna drinkar igen.. :-D Bara att ösa på med nyttigheterna... vetegräset är egentligen oxå klart, men det orkar jag inte börja med nu, så det får bli imorrn kväll efter box-träningen. Kommer nog hem hyfsat tidigt imorrn iaf, kanske typ halv åtta/åtta nångång. Ska bli skönt... om det nu blir så...

Hade tänkt att jag skulle lägga in en länk till förra årets, enligt mig,  bästa svenska låt, men det blev ingenting av det för jag hittade den inte på nätet... Petar in låten Nordlicht istället med samma grupp, Sällskapet... Den bästa låten förra året tycker jag var Järnstaden... http://www.youtube.com/watch?v=UMiCATqqLKc&feature=related. Det här borde väl kunna tilltala dig Lottie... :-)

Nej, dags att ge sig, annars kommer det bli vääääldigt segt att gå upp halv sju imorrn bitti... G´natt!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jovisst Anders, det är bara det att mitt Thåström-engagemang sänktes lite efter konserten häromåret, sen har det inte poppat upp igen. Tack för inlägget i alla fall, man kan ju alltid ge det en ny chans... jag gillar detta, helt rätt! (ghostsfeeling)

2008-04-10 @ 09:09:41
URL: http://lbblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0