Piggare idag... :-)

...trots att jag hara ont i halsen o det känns som att Sundströms gamla text förverkligas i år igen:

"Man ser att solen den lyser
Man tar av sej o fryser
och klär på sej igen"

... men försent... jaja, så kan det va. Jag har inte tid att va sjuk ändå, så det får ta o ge sig direkt. Stick iväg o plåga nån annan stackars själ... :-) (hehe, där lyckades jag kila in lite Carl-Johan Vallgren oxå...)

Dags att va lite nyttig igen kanske, har slarvat som tusan på slutet. Blev dock ett glas Aloe Vera till frukost... tack Mrs K.

Misstänker att det är sviter efter helgen som bestraffar mig... Men, men... jag förtjänar det väl antar jag... :-P

Kommentarer
Postat av: Thess

Hoppas du mår bättre snart :o)
Kram

2008-04-22 @ 19:48:09
URL: http://mistythess.blogg.se
Postat av: Lina

Ta o ryck upp dej nu, va!
Man kan inte leva på gamla meriter :P

Jag har en så himla bra och förstående chef!
Ett otroligt bra initiativ! (stavas det så...?)
Mer sånt, de gillar vi! :)
Kram ;)

2008-04-23 @ 15:53:05
Postat av: Anders

Thess: Tack, det brukar inte bli så långvarigt...

Lina: Fjäska på bara... :-)

2008-04-23 @ 15:55:56
URL: http://anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0