...och svetten har torkat in...

Kastar in några rader innan läggdags trots allt då... Jag som skulle sluta skriva inlägg så här dags... :-D haha, det går ju sådär känner jag. Funkade en dag eller två, men nu är jag tillbax i dom gamla rutinerna igen...

Nåväl, idag tycker jag att jag har godtagbara ursäkter. Var iväg o boxades som jag skrev förut. Svettigt som vanligt, och KUL!!!!! Tusan, det är ju skitkul ju... varför är ni inte där!!??? Skärpning! Hmm... har dock inte hunnit med att ta nån dusch än så svetten har torkat in på mig...

Efter det så blev det en rask promenad till kontoret för att hämta dator o kika lite hur arbetet hade gått under kvällen. Som alltid så var det över förväntan vad det gällde arbetsinsats från den närvarande iaf. Du är kanon, M... Hmm... ja, inte bara du..( bäst att jag skriver så så inte dom andra känner sig förbisedda :-) Haha!)

Därefter en cykeltur hem till Mr T för att låna lite filmer o sen vidare till miss L för inmundigande av diverse vegetariska läckerheter... ;-) Jorå, det var kanongott som vanligt! Trubarduren Stoffe var där oxå, (men han trubadurade inte ikväll, han var bara trevlig...) nice som vanligt. Vi såg Leon, har för mig att jag sett den förut, men eftersom jag är så glömsk så är det ju som att se filmen på nytt i alla fall... hahaha! Fick dessutom skjuts hem, så det var ju skönt. Tackar, tackar!

Morgondagen kommer att börja i lugnt tempo. Har planerat in så att jag kan ta lite sovmorgon. Vissa i personalen är lediga o resterande vet vad som ska göras på morgonen, så då passar jag på... Har jobbat lite nu dessutom sen jag kom hem, o jag misstänker att jag inte kan låta bli att sitta en stund till efter att jag slutat skriva här... :-P

Men, men... Nu ska jag uppdatera mig angående vad som hänt i mina vänners liv, dvs läsa lite bloggar...

Kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0