Några snabba rader igen...

Puh... hektiskt det har varit idag, inte hunnit med att blogga alls... ;-) Men, men, kastar in några snabba rader nu innan träningen iaf. Bättre än inget...kanske...

Det har varit mkt att göra på jobbet nu ett par dar, försöker ordna upp gammalt strul som är med företagslistor o skit. Eller... jag o jag... Inte jag som gör så mkt med det, men jag är ju med o petar i det iaf.

Fick min nya handsfree idag, min gamla ballade ur redan efter ett par veckor, ska det va så!? Min första SE-telefon, o jag är jäkligt nöjd med den i övrigt, men det här var ju lite störande. Kameran som är i luren är rackarns bra tycker jag, får skärpa mig o fota lite mer så att jag har lite nya bilder att lägag in här...

Hade tänkt köra en Core-träning ikväll, men vi avbokar den o springer ett varv istället. Core-passet var lite för lugnt för oss vana motionärer... Hahaha! :-D Får se om det blir nån boxning imorrn, inte så säkert. Det är fullbokat, men vi har registrerat oss ifall att det blir några återbud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0