Jorå... jag lever...

... trots att det varken blev nåt inlägg igår eller att jag var online på msn... ;-) Hehe, nån gång måste man ju va lite social i det verkliga livet oxå, inte bara den påhittade cybervärlden...

Anledningen till gårdagens frånvaro var att det blev en hel del jobb, avslutade jobbsnacket typ vid halv tolv på kvällen o då hade jag inget vettigt att förmedla till er kära bloggläsare... :-P Det har jag väl inte idag heller kanske, men några simpla rader ska jag väl lyckas åstadkomma idag iaf!

Sitter på jobbet o börjar fundera på att man kanske borde ta o käka nåt, kl är ju ändå lunch för ett bra tag sen... Har ingen matlåda idag, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske blir att gå hem en sväng o värma på nåt. Det är ju en fördel med att ha hyfsat nära till jobbet, att man kan smita hem en stund utan att man är alltför saknad... hehe, tvärtom misstänker jag... ;-)

Ja, så får det bli. Återkommer kanske under kvällen om lusten till att skriva infinner sig. Boxning ikväll, så i så fall blir det efter det... Tjing o tjolahopp så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0