Inte så mkt vettigt idag heller...

...ja, att skriva i bloggen alltså, men jag skriver ändå... som vanligt! ;-)

Nu är det torsdag förmiddag, klockan är straxt efter nio och jag sitter på kontoret... Solen lyser och motivationen att jobba är väl inte direkt på topp... men, men...

Har slarvat lite med inlägg på slutet, det verkliga livet har tagit för mkt av min tid i anspråk. Är väl dessutom inte helt hundra, halsen håller på o bråkar lite med mig, men det skiter jag i. Men lite hängig blir man ju ibland... Dags att pigga upp sig med lite musik då... hmm... vad ska man välja att lyssna på nu då? Vad är det för humör? Nytt eller gammalt? Hårt eller mjukt? Hmmmmm..................................

Det blev Ken Ring att starta dagen med, konstig musiksmak man har fått på gamla dar... :-) Den blir bara bredare o bredare känner jag, inte trodde jag att jag skulle sitta o spela hiphop frivilligt, men se där, man ändrar sig... Kastar väl in en länk så har ni nåt att njuta av... http://www.youtube.com/watch?v=M4vHfBnyUm0&feature=related

Tänkte först lägga ut en annan länk, men tänkte att den kanske är för provocerande... men , ja vad tusan... skyll er själv om ni klickar på följande länk... http://www.youtube.com/watch?v=XSZc0l5rAto&feature=related
Inte helt rumsrent o lugnt kanske... Hmm... jag förstår inte varför den censurerades till senaste plattan... :-)



Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag gillar "2000-talet".

2008-04-24 @ 10:45:52
URL: http://www.lbblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0