Ibland är det hektiskt...

Har inte hunnit med att blogga nånting i helgen, livet har rullat alltför hastigt för det... så kan det va ibland.

Hur som helst, kul att ni kommenterade förra inlägget så jäkla mkt... tusan, jaja, jag får väl skriva om annat än mig själv oxå då...

Helgen innebar lite för mkt alkohol, (nu jäklar får det vara bra för ett tag framöver!!) ingen träning... (ja, hmmm... tolkningsfråga...), lättsamma skämt och djupa samtal. En bra mix helt enkelt.

Har just läst Lotties långa inlägg/debattstart om psykvården. Kommentarer från min sida kommer att komma där senare, när jag har lite mer tid. Nu är det dags att jobba lite istället, men innan jag lägger ner för nu så länkar jag till Lotties blogg. Gå in, läs och kommentera!!! http://www.lbblogg.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0