Hej förlorare!

Rubriken återknyter till ett av mina favvoband just nu, In Benny We Trust, med den gode Benny Bresciani i spetsen. har refererat till dom tidigare, och det tål att upprepas känenr jag. Missa inte dom... Här får ni lite hjälp på vägen att hitta dom... http://www.inbennywetrust.se/

Kliv på o klicka på Lyssna... :-)

Vad ska jag i övrigt berätta om dagen som passerat då!? Den har väl inte bjudit på några större utsvävningar eller extravaganser... Jobb, boxning o socialt umgänge som sig bör. På jobbet var väl det mesta som vanligt... Inte så mkt att berätta därifrån känner jag. Sen blev det ett boxningspass med favoritbruden, Catarina, full fart som vanligt. Groteskt svettigt (oxå som vanligt)! jag förstår inte varför det bara är jag som lämnar stora pölar efter mig där jag slagits... hehe, det blir lite halkigt ibland.
Sen påp kvällen så kom jag äntligen hem tidigt. (om nu halv nio kan räknas som tidigt), o då passade jag på att våldgästa mina goda grannar som bjöd på kaffe på balkongen. Tack, tack! Som tack för onyttigheterna så bjöd jag tillbax inne hos mig på lite vetegrässnaps. Det satt inte fel!

På lördag är det årsmöte hos RSMH i Carl-Johan skolan. Tänkte jag skulle gå dit o iaktta spektaklet, men dessvärre kommer väl det mesta va sig likt även efter det, dvs dom opassande blir kvar i styrande postioner. Det är synd tycker jag, det är ett så bra o nödvändigt ställe för personer som mår dåligt, o det är synd att det inte kan drivas på bättre sätt, men, men, så småningom kanske det blir förändring även där...

Ska kolla igenom telefonen om jag tagit några bilder som kan va värda att lägga ut.... Läs vidare så kommer snart svaret..... :-) .........................................

Hmmmmm.....

Hittade några bilder som kunde ha funkat att lägga ut, (o en del som kanske inte passar att lägga ut :-) ) men jag har visst glömt usb-kabeln på kontoret så jag får väl fixa det imorrn istället. Har några nice-iga bilder från skärgårn i Arkösund där vi råkade hamna förra fredan t ex. Jaja, får se vad det blir för bilder imorrn...

... o nu vill jag ha kommentarer, annars tolkar jag det som att jag måste börja skriva om intressanta o debattväckande saker istället, o det vill ni väl ändå inte... :-P Hahaha! 

Jaja, god natt på er då... 

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag tycker faktiskt att du kan göra mer än att iaktta spektaklet på lördag, ställ upp för tusan! ;-)

2008-04-25 @ 00:05:49
URL: http://www.lbblogg.blogspot.com
Postat av: Anders

Haha, ja hade jag haft ordentligt med tid så hade jag inte varit omöjlig, men det känns som att jag ändå inte kommer kunna göra ett bra jobb. Jag vet dock nån annan som skulle passa mkt bra på ordförandeposten... ;-)

2008-04-25 @ 00:12:57
URL: http://anderstankar.blogg.se
Postat av: Björn

Har försökt övertala en viss person, men nej det går inte. Som du skriver det blir en process som tar lite tid, men den som väntar på något gott etc,etc
Är du säker på att det är svettpölar och inte blodpölar med tanke på den råa formen av motion

2008-04-25 @ 08:53:09
Postat av: Anders

Jo... tålamod är ju bra, men ett ganska tråkigt ord...
Hmm, blodpölar, ja vem vet, men i så fall är det ju inte från mig, då måste det komma från tunnisen jag slår på... ;-)

2008-04-25 @ 08:54:58
URL: http://anderstankar.blogg.se
Postat av: Lottie

Jag vet nu inte om jag vill gå på det där mötet på lördag, folk verkar fientliga och våldsamma på nå´t sätt...blodpööölar..:-/. Jo Anders, tålamod är bra, ibland det enda sättet, men långtråkigt.
Discipline :-)!!!(psykosen)

2008-04-25 @ 12:13:15
URL: http://www.lbblogg.blogspot.com
Postat av: Anders

Klart du ska gå på mötet, Lottie! Ingen blodspillan kommer ske från nån som är oskyldig, så du kan känna dig lugn... :-)

2008-04-25 @ 13:58:57
URL: http://anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0