God natt!

"...jag är inte den jag borde va,
inte den jag vill va, men tack o lov inte heller
längre den jag en gång var..."

Hmm... Ja, ett inlägg kan väl knappast börja på bättre sätt än med lite Toni!? :-) Underbara, fantastiska Toni, hihi... Konstigt att jag alltid beundrar utstötta o härdade männsikor. Det kanske säger en del om mig oxå!?

Nåväl... Måndagen drar sig mot sitt slut, o det är snart dags att släcka ner för kvällen. Hur ska man sammanfatta den här dagen då? Hmmm..... En ganska ordinär måndag, med vissa positivare inslag än vanligt. Var lite trött o seg idag, det kostar på att ha helg. Jag tycker vi borde införa fler vardagar så man hinner vila upp sig lite mellan helgerna... :P... eller, nja, kanske inte förresten...

På jobbet var det väl ungefär som vanligt, jobbar vidare med Hälsogallerian. Går sakta framåt iaf.

Lyckades avvärja försöken att snärja mig till träning idag, var för trött helt enkelt, men en annan dag så... kanske redan imorrn!? Får väl se hur dagen utvecklar sig. Det blev istället en lugn kväll med lite hyfsat gott käk o lite TV-tittande... Ja, ni läste rätt. Jag tittade på TV! Dock inte hemma som vanligt. TV:n hemma är bara igång om det är nån besökare här... Finns ju så mkt annat roligare man kan hitta på istället tycker jag.

Relationer... Ja, vad ska man säga... Komplicerade grejer... Iaf bland mina bekanta. Lite strul både här o där just nu känns det som, men saker o ting löser sig säkert. Det brukar ju trots allt kunna göra det, på ett eller annat sätt.

............................................................................................................

Hahaha... nu skrev jag en lång utläggning som jag sedan raderade... Hehe, det får ni inte veta den här gången vad det handlade om... Sparar det till ett annat tillfälle... :-P

Nej, jag säger god natt istället, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0