En fredag som satt i hela lördan...

Hmm... blev en liten utgång igår... Woodii-Hasse var på besök från Stockholm så efter jobbet tog vi en runda på stadens pubar.

Startade på Babel House på Trädgårdsgatan där den bjöds på smaskig mat o ett antal pilsner därtill... Sen gick vi vidare till Bishops där jag tog en flaska flytande asfalt (iaf enligt mitt sällskap)... hehe... Det var en riktigt mörk o fin stout... Efter det gick vi en vända upp till Cromwell där Stoffe körde karaoke som vanligt och sedan avslutades kvällen på Wasa... Trevligt sällskap, god mat o dryck gjorde som vanligt kvällen lyckad. Nackdelen var ju bara att fredagens nöje påverkade lördagens hälsotillstånd, men det brukar ju liksom kunna bli så... :-P Nåja, inte så farligt ändå, mest att jag varit lite seg i kroppen o så...

På eftermiddan kom miss N förbi o drack lite kaffe o jag praktiserade mina massagekunskaper på hennes onda rygg. Jäklar vad ont det verkade göra ibland... Haha, vilken sadist man är... :-D Tyckte jag var kul... Återstår att höra om hon lyckas använda ryggen imorrn. Axlarna var intressantast, vissa punkter genererade vissa reflexer av smärta... hehe

Avrundade kvällen idag hos Mrs A o Mr B, som alltid trevligt. Rackarns gott med popcorn oxå, var länge sen jag käkade, så det la sig som bomull i magsäcken... :-)

Men nu är jag trött, så jag ska göra ett försök att somna tidigt ikväll. Siktar på en hyfsat tidig uppgång imorrn, för jag har bokat tvättid från klockan 7... Får se om det blir nån boxning imorrn, har visserligen redan bokat, men jag kanske får besök o i så fall går det före. Det återstår att se...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Komma tidigt i säng? 00:22. Anders=vaken. Jag är nykter. Men inte herrarna bredvid mig. Och speciellt inte han som jag ska sova bredvid. Som du igår kanske =)

2008-04-13 @ 00:24:17
URL: http://nielsensdagar.blogg.se
Postat av: Miss N

Jodå.. Jag kom ur sängen..
Men jag har ONT idag! *S*
Nästa gång får du nog ta det lite lugnt med mina axlar och inte trycka så mycket på rent djävulstyg.. ;Þ
Men övriga ryggen känns skitbra.. =D

2008-04-13 @ 06:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0