Emm eller Gavin?

Ännu en helg till ändå... Riktigt lyckad sådan dessutom, speciellt söndan...

Har äntligen haft tid att bara vara hemma o fixa allt som jag kände behövdes, tvätta, städa, diska, plocka undan osv... Så skönt när det är avklarat o det ser ut som jag vill att det ska göra här hemma.

Blev en pizza ikväll, o film på fyran, orkade dock inte se klart den... Men jag vänjer mig vid TV-tittande... Nu har den varit igång 4 ggr sen jag flyttade hit.. Hahaha... Jag jobbar på att skärpa till mig iaf... Såg fotbollen igår, inte allt, men ändå... :-P IFK spelade ju ynkligt som förväntat, det syns att det är ett stort steg mellan att ligga i topp på Superettan o Allsvenskan...

Har väl gjort lite annat oxå, men det platsar inte här...

Dags att vila min utarbetade hjärna en stund då, innan det är dags att hugga tag i ännu en veckas jobb.

Som ni märker, inte nåt vettigt inlägg idag heller, kanske ska sluta skriva i bloggen precis innan jag ska sova. Då kanske man nån gång kan lyckas skriva nåt vettigt oxå... ;-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha! "Jag stängde av datorn bara för att bevisa att jag inte är beroende". Stänga av datorn innan du lägger dig!? Pfffft. Mohahahaha

2008-04-14 @ 09:01:10
URL: http://nielsensdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0