Deklaration o whiskey

jaha... då har jag till slut tittat över deklarationen... ja, inte min egen naturligtvis... den hör ju till traditionen att man alltid ska va i sista minuten med... men efter några dagars uppbokande blev det tid över att kolla igenom brosans sambos deklaration. Det gick bra... Mat o whiskey bjöds det på, tackar, tackar... :-) Vem vet... ju mera whiskey, desto flera konstiga avdrag... hahaha.... Hoppas inte skatteverket läser den här bloggen... Moahahahaha!!!!!! Men, men, det var inga konstigheter egentligen, bara några småsaker hon missat...

Nu när jag väl fått i mig en whiskey så tänkte jag att; ja, vad tusan... lika bra att tömma vinskvätten som har stått här o surnat till sedan förra helgen. Lika bra att passa på när man ändå har alkohol i sig, liksom...

Har börjat klura lite på ännu en ny affärsidé idag. Det känns riktigt spännande o vid en första koll så verkar det funka iaf, men, men... Vis av erfarenheten.. ( hahaha, vis!? vem? jag!?) så är jag alltid lite skeptisk innan man räknat klart o sett att det verkligen kommer funka...

Nej, dags att pausa o göra lite annat en stund, vill det sig illa så kanske det blir ytterligare nåt inlägg senare... :-P

Kommentarer
Postat av: TheFallenOne

No words needed om dina alkoholvanor.. ;Þ

vadå för affärsidé?

2008-04-15 @ 20:36:17
Postat av: Mia

Du är rolig du. =)

2008-04-16 @ 10:17:54
URL: http://nielsensdagar.blogg.se
Postat av: Maria

Vart är du då? Andra kvällen i rad jag snokat efter dig på msn men du är då inte där. Du som nästan alltid är där. Gapar ju tomt!

Hoppas du har det så bra iaf att du tycker att det bara är överflödigt att sitta vid datorn :-)

Kraaam på dig.

2008-04-16 @ 22:56:06
URL: http://justmyshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0