Då så, dags för måndag igen...

Kastar in några rader till innan läggdags.

Det blev en lyckad filmkväll... Bra film, (Reign over me med Adam Sandler), god mat (thai) och trevligt sällskap (T, L, o S). :-)

Sitter här o småsmaskar på lite rester av gårdagen, fullkornschips o tacodipp... Hyfsat gott, men tacodippen tycker jag var lite överskattad... Föredrar nog vitlök trots allt...

Ikväll är det underbara In Benny We Trust som snurrar på skivtallriken i datorn... Tusan, vilka sköna texter... Kolla t ex in den här länken: http://www.youtube.com/watch?v=FhqNNLwk0XE. Bara att hålla utkik efter deras nya skiva som landar i skivdiskarna snart... (för ni tankar väl inte hem dom, dom måste ju ha råd att köpa bärs så dom kan fortsätta producera på den nivån dom gör...)

Dags att läsa lite bloggar o se hur andra har haft det under helgen då... Guten nacht alle menschen!!!

Kommentarer
Postat av: MistyThess

Haha, lite udda låt, inte vad jag brukar lyssna på men kul att höra.
Nu vart jag sugen på tacos också när du skrev om tacodipp, det var längesen, gott. Visste inte att det fanns fullkornschips???? Eller det kanske jag visste fast inte lagt på minnet :o)

2008-04-07 @ 16:36:02
URL: http://mistythess.blogg.se
Postat av: Anders

Då tycker jsg asbdolut att du ska testa Estrellas fullkornschips, riktigt smaskiga... :-P

2008-04-08 @ 00:07:13
URL: http://anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0