Besöksrekord!

Kul att så många vill läsa dessa meningslösa inlägg...

När det blir fler o fler som läser så borde man ju kanske skärpa sig o skriva om nåt intressant för omväxlings skull o inte bara om jobb, träning o fester, men, men... det är ju trots allt så att dessa delar tar upp mkt av min tid just nu...

Mrs A ställde den oerhört intressanta frågan "När mår du som bäst?" häromdagen, o den fick mig att tänka till lite. ...ja, när mår man egentligen som bäst... o inte bara så att man kan peka på en speciell situation; att, ja, då när jag vann på Triss o stack o köpte en ny bil.. (eller vad nu folk som vinner gör) utan verkligen vardagshändelser... Jag svarade att för mig så är de bästa stunderna när man bara sitter ner med någon/några vänner o bara pratar. Då mår jag som bäst! Sen är det ju klart att man kan plocka fram små tillfällen, andra situationer som oxå naturligtvis gör en glad, men just att va med vänner värdesätter jag högt. Hur är det med er? Tänk till lite o fundera...

Känner mig lite småkrasslig ikväll, men inget allvarligt. Har lite ont i halsen (igen/fortfarande), ögat är rött o irriterat o jag är trött...

... så därför säger jag godnatt redan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0