Bäst just nu!

Bästa låttitlarna:
1. Det skulle va lätt för mig att säga att jag inte hittar hem men det gör jag, tror jag! - Bob Hund
2. Du blir så vacker när jag är full! - In Benny We Trust
3. Får jag spy i ditt paraply? - Philemon Arthur & The Dung

Finaste kärlekslåtarna:
1. Allt vad jag vill - Toni Holgersson
2. Älska igen - Toni Holgersson
3. Kärleken förde oss samman - Ulf Lundell

Bästa partyhöjarna:
1. Monkey Man - Amy Winehouse
2. Världspolis - ShureBrothersBand
3. Kallakallaka - Kapten Röd

Bästa svenska punken:
1. Skalla, sparka, sluta aldrig slå - Gatans lag
2. En underbar dag - Perkele
3. Anti Allt - Radioaktiva Räker

Jaha... det får räcka så så länge... varsågoda att dissa... ;-)


Kommentarer
Postat av: Thess

Nää, dissa ska man väl inte göra :oP Den musiken är säkert jättebra, om man nu gillar sån musik. Men det är väl tur att inte alla gillar samma!!!!!
Vet vem Amy W är och Ulf L men de andra är jag lite osäker på om jag hört tidigare. Amy är rätt bra faktiskt, synd att hon verkar förstöra sitt liv bara.
Kram

2008-04-26 @ 15:51:56
URL: http://mistythess.blogg.se
Postat av: Mia

Herregud Anders. Jag som kollade igår morse om de fanns nått nytt att läsa & så gick in nu. Riiiitsch. MASSOR att läsa. KUL!!! Nu har du fått upp flytet igen.. De har inte jag. Suck. Ingen motivation alls.

2008-04-26 @ 17:01:29
URL: http://nielsensdagar.blogg.se
Postat av: Anders

Thess: Vet inte om jag skrivit det till dig tidigare, men kolla in www.toniochjag.blogg.se, min hyllningsblogg till den störste av dom alla... Kritiserar man Toni så tar jag det ytterst personligt, så tassa på tå när du skriver nåt om honom... ;-) Gillar du inte honom så gillar jag inte dig, hahaha...

Mia: Jo, ibland flyter det på med meningslösheter... Lite trist att man inte har nåt vettigt att skriva bara... :-D

2008-04-27 @ 10:32:25
URL: http://www.anderstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0